שיחת ההתאמה שלך לתהליך הנדסה פיננסית, שתעזור לך להגיע ליותר נכסים והכנסה פסיבית עם ההון העצמי הקיים
נקבעה בהצלחה!

כמעט סיימת
יש להשלים את הצעדים הבאים כדי לבוא מוכנים לשיחה:

צפייה חובה בווידאו הבא 👇

תשובות לשאלות על תהליך ההנדסה הפיננסית 👇

מה מקבלים באמת בפגישת ההנדסה הפיננסית?

לאיזה תוצאות אני יכול לצפות בתהליך ההנדסה הפיננסית, ואחרי? והאם התהליך מתאים לי?

למה שאשלם לעזרה לטלי, אשתמש במתווך ואעשה לבד?

מה הדבר האחד לפיו מתקבלים, או לא, לתהליך הליווי?

שוק ההון או נדל"ן? מה יותר טוב?

פריסייל או קרקעות? מה יותר טוב?

מה המטרה האמיתית שלי? (עבורכם)

לא הכרתי את טלי לפני, מה הנסיון שלה?

מה הפיל (הוורוד) הגדול בחדר?

הסיפור שלי:

טלי קפלן יזמת נדל"ן בישראל ובארה"ב

שמי טלי קפלן. רבים מכירים אותי היום כ"הקפלניסטית" - יזמת נדל"ן בישראל ובארה"ב. אבל הדרך שלי לנדל"ן לא התחילה מרצון להתעשר, היא התחילה מצורך הרבה יותר בסיסי:

יציבות

בגיל 16 איבדתי את אבא שלי, ומאותו רגע החיים בבית השתנו לגמרי. בגיל 18 עזבתי את הבית לתל אביב, כי פשוט לא יכולתי להישאר שם יותר. אני עד היום לא בטוחה שיש לי בכלל בגרות, בטח לא תארים. גרתי לבד מגיל צעיר, כלכלתי את עצמי לבד, בלי גב כלכלי ובלי יציבות בחיים.

ואולי דווקא בגלל זה נמשכתי לנדל"ן. כי מבחינתי נדל"ן זה

בזמן שאחרים חרשו לתארים בכיתות, אני חרשתי את הרחובות.
למדתי נדל״ן מהרגליים - דרך שטח, מתווכים ואנשים אמיתיים.
ככה למדתי לזהות מה באמת בונה יציבות, ומה רק נשמע טוב בשיווק

את העסקה הראשונה שלי עשיתי בגיל 26. תוך פחות מחצי שנה הרווחתי עליה מעל 100 אלף ש"ח

באותם ימים, זה היה בשבילי הון ובונוס מטורף למשכורת.

אפשר להמשיך לדבר עליי ועל מה שעשיתי, אבל אני רוצה לספר לך מה אני הבנתי

דווקא שם, בגיל 26 כשהחזקתי את הכסף מהעסקה הראשונה שלי

נפל לי האסימון הכי חשוב בחיים - וזה המסר שלי אליך היום: עסקה אחת, רווחית ככל שתהיה, לא באמת משנה חיים. יציבות כלכלית לא נבנית מ"מכה" חד-פעמית, היא נבנית מהנדסה פיננסית חכמה.

ובטח במדינה שלנו, כששום דבר לא צפוי ואתם מבינים בדיוק על מה אני מדברת — במציאות כזאת, ההשקעות שלך חייבות להיות יציבות, מחושבות, וכמה שיותר חסינות משברים.

ולא על שיווק של “העסקה שתעשה לך מיליון”, "תשואה של 20% בארץ" או "המכה שתעשה ממך עשיר".

וזו בדיוק הסיבה שהיום אני לא מתחילה מנכס אלא מ

תבנית פיננסית אישית

כדי להבין מה באמת נכון לכל משקיע, מה רמת הסיכון שמתאימה לו, ואיך בונים מהלך שמאפשר להגיע ליותר מנכס אחד — ולא להיתקע על השקעה אחת שמבוססת על תקווה.

תיק של נכסי עוגן יציבים

כאלה שמחזיקים את עצמם, מייצרים יציבות ותזרים, ופותחים את הדרך לנכס הבא.

כי בסוף, המטרה היא לא לקנות “עסקה”.

המטרה היא לבנות תיק נכסי נדל״ן יציב, מחושב, וכמה שיותר חסין משברים.

אם יש לך עוד תקווה שאפשרי עבורך להשקיע בנדל"ן בביטחון, אולי זה נמצא ממש במרחק פגישת הנדסה פיננסית אחת.